Politica de Plata și Livrare
www.arvi.ro 

MODALITĂȚILE DE TRANSPORT (click aici)

A. MODALITĂȚILE DE PLATĂ PENTRU COMENZILE PLASATE ONLINE (RIDICARE/LIVRARE)

Metodele de plata folosite pe arvi.ro sunt 

  1. Plata online (tranzacție online/direct pe site), folosind un card bancar Visa, Visa Electron, MasterCard, Maestro, prin sistemul securizat oferit de procesatorul de plăți Plationline.ro, 
  2. Plata prin transfer bancar in contul Satoris Serve SRL, cont afișat in proforma si site 
  3. Link de plată, oferit prin platforma Plati.Online, oferit doar în anumite ocazii, în urma discuțiilor cu reprezentatul Satoris Serve SRL, cu mențiunea că aceasta nu este o metoda de plata publică. 
1. CUM FUNCȚIONEAZĂ SISTEMUL DE PLĂȚI ONLINE

Procesul de plată este format din doi pași esențiali:

  1. Introducerea datelor cardului: după revizuirea finală a comenzii din pasul 3 al formularului de comandă veți fi redirecționat către o pagină securizată unde trebuie să completați detaliile cardului dumneavoastră (fară spații între cifre). 
  2. Apoi sunteți redirecționat pe pagina de autorizare prin sistemul 3DSecure. Autorizarea plății prin sistemul 3DSecure*: Introduceți pe site parola 3DSecure (poate fi unică, sau trimisă de banca dvs. prin SMS în funcție de politicile acesteia) sau autorizați tranzacția din aplicația bancară conform informațiilor afișate pe ecran. Dacă autorizați tranzacția din aplicația bancară, va rugăm să NU închideți pagina de comandă pentru ca tranzacția să fie autorizată cu succes. Dacă folosiți un telefon și sunteți nevoit să intrați în aplicație pentru a autoriza, trebuie să reveniți imediat după confirmarea autorizării, pe site, exact la pasul la care ați rămas pentru ca plata să fie procesată.

*Recent băncile emitente de carduri MasterCard și Visa au activat standardul de plăți online „3D Secure 2”. Pentru a putea efectua plăți online în siguranță, trebuie să activați cardurile dumneavoastră în noul sistem „3D Secure 2”. Plationline.ro a creat o listă cu procedurile de activare 3D Secure 2 ale celor mai populare bănci emitente de carduri, pe care vă invităm să o accesați aici.

Sistemul de plată oferit de partenerul PlatiOnline.ro funcționează prin autorizare și încasare. În momentul în care ați plasat o comanda pe site-ul nostru, contravaloarea acesteia a fost blocată în contul dumneavoastră. Conform reglementărilor Visa și Mastercard în cazul comenzilor cu livrare la domiciliu sau în pachetomat, încasarea sumei aferente comenzii se face în momentul în care expediem comanda către dumneavoastră (moment în care produsele părăsesc depozitul, existând o dovadă a predării acestora serviciului de curierat în vederea expedierii către client), banii fiind transferați din contul dumneavoastră în contul societății.

Pentru mai multe detalii și informații privind sistemul securizat de plată online, vă recomandăm să accesați pagina partenerului nostru de procesare plăți PlatiOnline.ro.

Comanda cu plata nefinalizată este înregistrată la secțiunea Comenzi din contul de client și rămâne valabilă pentru achitare 24 de ore. Plata se poate relua din istoricul comenzii, de la informații facturare. Dacă plata nu este finalizată în cele 24 de ore, comanda devine inactivă și trebuie să adaugați din nou produsele în coș și să reluati pașii de plasare.

 

2. PLATA CU CARD

Se poate efectua plata online cu cardul personal sau al firmei dumneavoastră, în condiții de siguranță deplină. 

Cardurile acceptate la plată sunt cele emise sub siglele VISA (Classic și Electron) și MASTERCARD (inclusiv Maestro, dacă au cod CVV2/CVC2). 

Nu este perceput niciun comision suplimentar pentru tranzacții. 

Procesarea datelor de card se face în mod exclusiv pe serverele PlatiOnline. 

Siguranța informațiilor dvs. este garantată de faptul că PlatiOnline nu stochează datele confidențiale ale cardului dvs, ci le trimite criptat pe o conexiune securizată către banca procesatoare. În acest fel informațiile Dvs. sunt în sigurantă. 

Indiferent de valuta pe care o aveți în cont, tranzacțiile se fac în lei, la cursul de schimb al băncii dumneavoastră. 

Pentru plata cu cardul, tranzactia va apărea pe extrasul de cont cu numele Arvi 

3. PLATA PRIN TRANSFER BANCAR

Plata prin transfer bancar in contul Satoris Serve SRL se poate efectua urmand pasii de achite de pe site. Alegând această opțiune veți primi o proforma spre plata iar produsele vor fi rezervate 24 de ore. În cazul in care nu se înregistrează o plată sau nu se primește dovada plății, produsele vor fi din nou disponibile pe site dupa expirarea celor 24 de ore. 

Pâna la procesarea finală a plății, comanda nu va fi livrată. 

Plata se poate efectua folosind datele de mai jos 

Satoris Serve SRL 

Al. Compozitorilor 9, bl. G11, ap 61, Sector 6, București 

Nr. Registrul Comerțului  J40/4040/2017

CUI  37273948

Banca Transilvania  RO02BTRLRONCRT0387004401     CONT RON 

Banca Transilvania  RO49BTRLEURCRT0387004401     CONT EURO 

BANCA TRANSILVANIA S.A

SWIFT / BIC BTRLRO22

BARITIU STREET 8 G, CLUJ-NAPOCA , cod postal 400027, România

La detalii plată vă rog sa notati numărul de comandă si numele dvs. și a contului in care se află coșul / comanda respectivă. 

4. LINK DE PLATA

Linkul de plată, este oferit prin platforma Plati.Online. Reprezintă un link care va duce pe platforma plati.online unde veeti putea continua plata online similar cu metoda descrisa la Plata cu cradul , pe site-ul securizat. 

Aceasta metoda este oferită doar în anumite ocazii, în urma discuțiilor cu reprezentatul Satoris Serve SRL, cu mențiunea că aceasta nu este o metoda de plata publică. 

5. PLATA IN RATE CU CARD DE CREDIT 
a. Prin card de credit emis de Alpha Bank

C6 | Blog Herbalist | Magazin de Zen |“Optiunea de plata in rate cu 0% dobanda prin cardul tau de credit de la Alpha Bank (AlphaCard Visa Credit, AlphaCard Visa Gold si Alpha MasterCard Credit)

Acest serviciu oferit de Alpha Bank permite detinatorilor de carduri de credit in lei emise de banca sa beneficieze de o solutie de plata in rate flexibila pentru bunurile/serviciile achizitionate cu cardurile de credit de la comerciantii afiliati acestui serviciu.

  • Confortabil – Tot ce trebuie sa faci este sa selectezi numarul de rate  in care doresti sa rambursezi contravaloarea comenzii. Tranzactia se va efectua in numarul de rate ales de tine exact la momentul efectuarii platii;
  • Convenabil – Pentru a beneficia de 0% dobanda, trebuie sa platesti lunar rata aferenta, egala cu costul bunurilor impartit la numarul de luni ales pentru plata. Daca sunt efectuate si alte tipuri de tranzactii, este necesara plata in intregime a sumei lunare datorate pentru a beneficia de dobanda 0%;
  • Flexibil – Poti alege plata in rate ori de cate ori doresti in limita liniei de credit aferenta cardului tau. Pe masura ce rambursezi ratele lunare, sumele rambursate devin din nou disponibile pe contul tau de card;
  • Accesibil – Esti liber sa folosesti oricand plata in rate in orice magazin partener; ai libertatea sa alegi numarul de rate care ti se potriveste cel mai bine;
  • Transparent – Extrasul de cont de card emis lunar iti va arata de fiecare data ce rata trebuie sa platesti pentru luna curenta si suma ratelor viitoare ramase de platit
b. Plata cu card de credit Banca Transilvania  / STAR 

Picture 1 | Blog Herbalist | Magazin de Zen |Acum e mai usor sa-ti cumperi tot ce iti doresti cu cardul STAR de la Banca Transilvania.

Ti-ai ales produsul dorit? Cu cardul STAR poti sa platesti in 2,3,4,5,6 RATE fara dobanda.

Sunt incluse in programul STAR Card  cardurile de cumparaturi:  STAR Forte,  STAR Forte pentru Medici, STAR Gold, Visa Gold BT-Rotary, STAR Platinum,Visa Infinite, Visa Business Gold Credit Card, Visa Business Silver Credit Card, BT Flying Blue Classic si BT Flying Blue Premium

Daca nu ai unul dintre cardurile din programul STAR aplica aici  si platile online devin mai simple ca oricand:

  • Rate fara dobanda  
  • perioada de gratie de pana la 56 de zile.
  • comision zero la toate cumparaturile 
  • plati sigure pe internet

Intra pe www.starbt.ro si afla toate avantajele programului STAR.

 0800 80 2273(CARD) Apel gratuit din orice retea nationala, fixa sau mobila

 *8028  Apelabil din orice retea nationala, fixa si mobila
 0264.594.337  Apelabil din orice retea, inclusiv international

6. CUM ANULEZ COMANDA

Pentru anularea comenzilor achitate trebuie să înregistrați în contul de client o cerere de anulare și să trimiteți un email la hello@arvi.ro.

Pentru înregistrarea acestei cereri, aveți disponibil în contul de client, la secțiunea Comenzi, în istoricul comenzii, butonul Anulează comanda.

Comenzile cu plata nefinalizată expiră în 24 de ore de la înregistrare și nu vor fi reactivate. 

Dupa anularea unei tranzacții prin card, banca emitentă va debloca suma blocată în contul clientului în termen de 1-30 de zile, în funcție de politica acesteia.

B. CONDIŢII GENERALE DE LIVRARE

Condițiile generale de livrare pot fi vizualizate aici pentru pachetomate, aici pentru livrarionline.ro și aici pentru colete-online.ro 

1. LIVRAREA ÎN ROMÂNIA

Arvi.ro utilizează servicii de livrare la ușă, în pachetomat și la oficiile Poștei Române, prin parteneriatul cu livrarionline.ro și colete-online.ro 

În funcție de zona de livrare, durata medie de livrare și greutatea coletului, costurile transportului pentru toate comenzile plasate prin intermediul site-ului nostru sunt:

Zona

Serviciu*

Colet max 3 kg

Cost (TVA inclus)

Termenul de livrare

București

Ridicare din pachetomat **

9 lei

1-2 zi lucrătoare

Livrare la ușă

15 lei

1-2 zile lucrătoare

Național•

Livrare la ușă oras

15 lei 

1-2 zile lucrătoare

Livrare la ușă localități îndepărtate ***

25 lei

2-3 zile lucrătoare

Ridicare din pachetomat **

13 lei

1-2 zile lucrătoare

International ****

Livrare la usa

Tarif agreat *****

5-10 zile lucratoare

Atenție! Termenul de livrare oferit de firmele de curierat partenere se adaugă la termenul de procesare de Max 2 zile lucrătoare (strângerea și ambalarea produselor).

*Intervalul orar de livrare este Luni – vineri 09:00 – 17:00, iar sâmbătă și duminică nu se livrează.

**Comanda este livrată de curier în Pachetomatul ales, moment în care clientul primește un SMS/e-mail de notificare cu un cod unic de ridicare. Coletul poate fi ridicat imediat după primirea codului, termenul maxim de ridicare fiind de 3 zile de la primirea acestuia.

***Lista localităților îndepărtate poate fi consultată pe pagina Livrarionline.ro (Costul perceput pentru localitățile îndepărtate este de 8 lei TVA inclus și este adăugat la costul standard de livrare 15 lei ), iar termenul de livrare standard (1-2 zile lucrătoare) poate fi prelungit în situații excepționale până la 3-5 zile lucrătoare. În cazul serviciului colet-online.ro costul se va calcula post vânzare, iar diferența se va transfera înapoi comparatorului. 

**** Pentru Livrare în UE sau alte țări se va folosi metoda licitației pe site-ul colete-online.ro (DPD, TNT) și DHL.ro (contract direct). Pentru comenzi cu livrare în alte state , nu avem varianta transportului gratuit, acesta fiind încă aplicat doar pentru livrări în Romania. NU toate produsele pot fi livrate internațional, reprezentantul arvi.ro va lua legătura cu cumpărătorul direct în cazul unei comenzi cu produse ce nu pot fi livrate internațional . 

***** Costul transportului se va achita separat prin link de plată dupa agrearea cacestuia cu cumpărătorul. Cumpărătorul poate finaliza și achita comanda pe site, alegând metoda Ridicare Personală. 

Prețul total al transportului este vizibil înainte de a finaliza plata, se adaugă la costul produselor și este inclus în suma achitată online. Exceptie face doar o comanda cu livrare in afara Romaniei. 

Termenul de procesare al comenzilor cu livrare în pachetomat sau la domiciliu este de 2 zile lucrătoare și include atât strângerea cât și ambalarea produselor.

Atenție! În cazul livrărilor la nivel național, firma de curierat încearcă livrarea coletului de două ori, ulterior acestor încercări, dacă livrarea coletului nu a fost posibilă, clientul este înștiințat că trebuie să ridice coletul de la depozitul destinatar.

Nu putem efectua livrări în următoarele localități din județul Tulcea: C.A. Rosetti, Caraorman, Cardon, Ceatalchioi, Chilia Veche, Crișan, Gorgova, Tudor Vladimirescu, Ilganii de Jos, Ilganii de Sus, Letea, Maliuc, Mila 23, Ostrov Tataru, Pardina, Partizani, Patlageanca, Periprava, Plauru, Salceni, Sfantu Gheorghe, Sfistofca, Tatanir, Uzlina, Vulturu, iar pentru localitatea Sulina, timpul de livrare este de 5 zile.

2. RIDICAREA DE LA OFICIILE POȘTEI ROMÂNE POSTCOLLECT

Prin parteneriatul cu Posta Panduri, clienții arvi.ro pot ridica produsele comandate de la Oficiile Poștale PostCollect. Locațiile disponibile, adresa și programul se regăsesc pe pagina partenerului nostru Postapanduri.ro iar pentru detaliile de contact ale oficiilor poștale vă rugam să accesați pagina oficială a Poștei Române (selectați PostCollect).

  • Termenul de procesare (strângerea și ambalarea produselor) este de 2 zile lucrătoare;
  • Termenul de livrare (se adaugă la cel de procesare) este cuprins între 1 și 2 zile lucrătoare;
  • Costul pentru această metodă de livrare variază în funcție de oficiul destinatar și este afișat după alegerea acestuia (TVA inclus), în primul pas al formularului de comandă.

*Atenție, oficiile alese în formularul de comandă, nu pot fi modificate ulterior plasării comenzii. De asemenea, nu livrăm în toate oficiile disponibile la nivel național, locațiile partenere sunt cele deja disponibile pe site-ul nostru și pe pagina partenerului postapanduri.ro.

Poșta Română vă informează atunci când ajunge comanda dvs. la Oficiul ales, folosind datele introduse de dvs. la pasul doi al formulatului de comandă – METODA PLATA.

Ridicarea se poate realiza conform termenilor și condițiilor Poștei Române. Click Click aici pentru a accesa site-ul oficial al acesteia.

3. RIDICAREA PERSONALA DIN SECTORUL 1 

Aveți această opțiune disponibilă DOAR pentru Sectorul 1 din București* , L-V / 9-17

  • Bulevardul Ion Mihalache și împrejurimi in raza a 1 km 
  • Str. Henri Coandă nr 29, în intervalul stabilit cu arvi.ro

Termenul de procesare pentru comanda cu ridicare personal este de 2 zile lucrătoare.

Atenție! Puteți ridica produsele doar în cazul în care ați primit notificarea de confirmare a procesării prin sms (noreply) sau email (vă rugam să verificați și folderul spam)! 

Pentru a evita orice neplăcere, vă rugam să așteptați confirmarea procesării comenzii!

4.  LIVRAREA ÎN UNIUNEA EUROPEANĂ și alte State

Livrarea internațională este momentan indisponibilă pe site. Costul se poate calcula separat in urma discuției cu un reprezentat de la arvi.ro și achita prin link de plata primit în mod expres pentru livrare în UE sau alte state terțe. 

Pentru Livrare în UE sau alte țări se va folosi metoda licitației pe site-ul colete-online.ro (DPD, TNT) și DHL.ro (contract). Pentru comenzi cu livrare în alte state , nu avem varianta transportului gratuit, acesta fiind aplicat doar pentru livrări în România. 

Costul transportului se va achita separat prin link de plată dupa agrearea acestuia cu cumpărătorul. 

Cumpărătorul poate finaliza și achita comanda pe site, alegând metoda Ridicare Personală. NU toate produsele pot fi livrate internațional, în acest caz reprezentantul arvi.ro va lua legătura cu cumpărătorul direct. 

5. DISPOZIȚII FINALE

Toate prețurile de mai sus se referă la pachete standard cu greutatea de Max 3 kg. Pentru dimensiuni și greutăți mai mari prețul se va recalcula și se va achita diferența costului de transport (daca nu se activează livrarea gratuita în baza sumei maxime sau a unui cupon promoțional). 

Produsele voluminoase nu pot fi livrate în pachetomat sau la Oficiile Poștei Române. În pagina produsului aveți menționate Opțiunile de livrare disponibile. De asemenea, fiind condiționați de volumetrie, pentru aceasta metoda de livrare se pot adăuga în coș un număr limitat de produse. 

Ultima revizuire 03.02.2022

© 2022 Copyright Sc. Satoris Serve SRL

Realizat cu multa ❤ pentru mama natura

Shopping Cart
Scroll to Top