1. RETURNAREA ARTICOLELOR COMANDATE
1.1. În afara cazurilor invocate mai sus, dacă un produs oferit de arvi.ro este diferit fata de descrierea aferentă acestuia de pe Site, îl puteți returna respectând prevederile Politicii de returnare a produselor a Site-ului și în conformitate cu legislația româna în vigoare.
1.2. Clientul are dreptul ca, în termen de 14 zile calendaristice de la primirea produselor comandate sau, în cazul prestărilor de servicii, de la încheierea contractului, în conformitate cu dispozițiile Ordonanței nr.130/2000, cu notificarea în scris Satoris Serve SRL asupra deciziei sale de a renunța la produsele comandate și fără invocarea unui motiv.
1.3. În cazul în care decideți să valorificați acest drept aveți următoarele obligații:
– de a returna produsul cumparat, în ambalajul original, nedeteriorat, pe cheltuiala cumpărătorului
– de a returna produsul cumparat în stare de funcționare, nedeteriorat, în starea în care v-a fost livrat.
Condiții de ambalare colete-online.ro https://www.colete-online.ro/info/packaging
1.4. Satoris Serve SRL are obligația să returneze contravaloarea produselor comandate, total sau parțial, daca acestea sunt conforme cu condițiile de returnare. Satoris Serve SRL va prelua politicele de returnare, garanție și rambursare de la furnizorii săi (anexe). Pentru produsele și serviciile proprii, va prevala legislația romana. Excepțiile de la retur prevalează alte politici de retur.
1.5. arvi.ro își păstrează dreptul de a selecta condițiile in care se poate returna un produs. Exceptare de la returnare fac produsele care intra sub incidenta Ordonanței 130/2000, art. 10, lit c) „contracte de furnizare a unor produse executate după specificațiile consumatorului sau a unor produse distinct personalizate, precum şi a acelora care, prin natura lor, nu pot fi returnate sau care se pot degrada ori deteriora rapid”. În această categorie vom include blend-urile executate la comandă, sărurile de baie și produsele de îngrijire personală (săpun, cremă, ser, etc) și bijuteriile personalizate.
1.6. arvi.ro își păstrează dreptul de a selecta condițiile in care se poate returna un produs. a) NU se accepta pentru retur produsele desigilate, desfăcute sau cu sigiliu rupt din categoriile: uleiuri esențiale, suplimente alimentare, cosmetice. Acest lucru tine de calitatea și siguranța produselor.
b) NU se pot returna produse din categoria de uleiuri esențiale motivând cu „nu îmi place mirosul lor” . Uleiurile esențiale au un miros foarte clar determinat si specific, descris pe site. Oferim toate informațiile de care clientul are nevoie in pagina de produs al produsului selectat. Vă rugăm citiți cu atenție înainte. Ne puteți suna și solicita o întâlnire în București pentru a mirosi un anume ulei înainte de a-l comanda, sau vă putem trimite dupa posibilitate o mostră suficientă pentru a simți aroma acelui ulei esențial.
c) NU se pot returna produse motivând cu faptul ca ambalajul diferă fata de cel de pe site sau este alta culoare.
d) NU se pot returna produse rupte, tăiate sau înlocuite cu unele asemănătoare.
1.7. Dacă constatați la momentul livrării că ambalajul este deteriorat, precum și urme că și produsul sau produsele pot fi deteriorate, cereți și insistați!!! curierului să facă proces verbal de constatare. Procesul verbal împreună cu poze detaliate ale ambalajului deteriorat, si ale produsului dupa caz deteriorat, pot fi trimise la hello@arvi.ro în termen de maxim 24 de ore (de preferat cât mai repede) pentru a începe procedura de verificare cu curierul desemnat. Returnarea produsului către Societate se va face întru-n alt ambalaj în următoarele 2 zile.
2. GARANȚIA PRODUSELOR (unde se aplică)
2.1. Toate produsele cumparate prin intermediul acestui site beneficiază de garanție de conformitate conform legii 449/2003.
2.2. Pentru toate produsele care beneficiază de garanție (produsele de folosința îndelungată) veți primi certificat de garanție la livrarea produsului. Certificatul de garanție, imprimat pe hârtie, va însoți produsul în momentul livrării sau va fi generat pe orice alt suport durabil și poate fi trimis cumpărătorului pe adresa de email.
2.3. Certificatul de garanție conține elementele de identificare a produsului, termenul de garanție, durata medie de utilizare, modalitățile de asigurare a garanției – intreţinere, reparare, înlocuire și termenul de realizare a acestora, inclusiv denumirea și adresa vânzătorului şi ale unităților specializate de service care vor asigura reparația produsului.
2.4. În cazul în care un produs pe care l-ați achizițonat de la noi prezintă defecțiuni în timpul garanției comerciale va rugam sa ne informati despre aceasta situatie la adresa de email hello@arvi.ro. In urma primirii informarii dumneavoastra noi vă vom contacta pentru a stabili modul de remediere a situatiei reclamate.
2.5. Exceptare de la returnare și garanție fac produsele care intra sub incidenta Ordonantei 130/2000, art. 10, lit c) „contracte de furnizare a unor produse executate după specificaţiile consumatorului sau a unor produse distinct personalizate, precum şi a acelora care, prin natura lor, nu pot fi returnate sau care se pot degrada ori deteriora rapid”. În această categorie vom include blend-urile executate la comandă, sărurile de baie și produsele de îngrijire personală (săpun, cremă, ser, etc) și bijuteriile personalizate.
2.6. Produsele din categoria Suplimentele alimentare, uleiuri esentiale si orice produse de natura cosmetica are un termen de garantie stabilit de catre furnizor/ producator.
2.7. Produsele din categoria textile, Genti, Bijuterii garantia produselor este de 30 de zile.
3. RAMBURSARE CONTRAVALOARE PODUSE RETURNATE
Rambursarea contravalorii produselor returnate se va realiza doar dacă și după ce a fost îndeplinite condițiile de retur și garanție si au fost acceptate pentru retur si rambursare, în cel mult 30 zile de la primirea produselor de către Societate. De asemenea este necesara transmiterea codul ului IBAN (se aplică atât pentru retur la colet) în care se va efectua viramentul contravalorii produselor.
Pentru comenzile plătite cu cardul suma va fi returnată pe același card utilizat la tranzacționare.
___________________
Anexa 1 Politica de rambursare doTerra
A. Returnarea produselor în 30 de zile.
1. doTERRA va rambursa sută la sută (100%) din prețul de achiziție (plus taxele aplicabile dacă sunt plătite în avans) pentru produsele comercializabile (produs sigilat) în prezent, care sunt returnate de un Wellness Advocate sau de un client în termen de treizeci (30) de zile de la cumpărare de la companie, mai puțin transportul. costuri și bonusuri plătite.
2. doTERRA va oferi un credit de produs de sută la sută (100%) din prețul de achiziție (plus taxa aplicabilă dacă este plătită în avans) sau o rambursare de nouăzeci la sută (90%) din prețul de achiziție (plus taxa aplicabilă dacă este plătită în avans) pentru produse nu sunt comercializabile (produs desigilat. Atenție NU folosit!) în prezent (a se vedea secțiunea 6.D.) care sunt returnate de un Wellness Advocate sau de un client în termen de (30) de zile de la cumpărare, mai puțin costurile de transport și bonusurile plătite.
B. Returnează între treizeci și unu (31) de zile până la nouăzeci (90) de zile după cumpărare. De la treizeci și unu (31) de zile și până la nouăzeci (90) de zile de la data achiziției, dōTERRA va oferi un credit de produs de sută la sută (100%) sau o rambursare de nouăzeci la sută (90%) din prețul de achiziție. (plus taxele aplicabile dacă sunt plătite în avans) pentru produsele comercializabile (produs sigilat) în prezent care sunt returnate de un Wellness Advocate sau de un client, mai puțin costurile de transport și bonusurile plătite. Produsele necomericializabile (produs desigilat. Atenție NU folosit!) Nu se mai rambursează.
C. Retururi de la 91 de zile la un an de la cumpărare. După 91 de zile și până la douăsprezece (12) luni de la data achiziției, dōTERRA va oferi un credit de produs de nouăzeci (90%) sau o rambursare a (90%) din prețul de achiziție (plus taxele aplicabile dacă sunt plătite în avans) în prezent. Produse comercializabile (produs sigilat) care sunt returnate de un avocat sau de un client pentru wellness, mai puține costuri de transport și bonusuri plătite (exclude ofertele cu durată limitată și articolele expirate). Produsele necomericializabile (produs desigilat. Atenție NU folosit!) Nu se mai rambursează.
D. În prezent comercializabil. Produsele și ajutoarele de vânzare vor fi considerate comercializabile în prezent dacă fiecare dintre următoarele elemente este îndeplinită: 1) sunt nedeschise și neutilizate; 2) ambalajul și etichetarea nu au fost modificate sau deteriorate; 3) produsul și ambalajul sunt într-o stare astfel încât este o practică rezonabilă din punct de vedere comercial în cadrul comerțului de a vinde mărfurile la prețul întreg; 4) nu a expirat data de expirare a produsului; și 5) produsul conține etichetarea actuală dōTERRA. Produsele nu vor fi considerate comercializabile în prezent dacă Compania dezvăluie înainte de cumpărare că produsele sunt sezoniere, întrerupte, oferte pe timp limitat sau produse cu promoție specială care nu fac obiectul Politicii de returnare.
E. Returnarea produselor deteriorate sau trimise incorect. dōTERRA va schimba produsele dacă produsele returnate au fost primite de cumpărător în stare deteriorată sau au fost trimise incorect. Astfel de produse trebuie returnate în termen de cincisprezece (15) zile de la primire. Ori de câte ori este posibil, produsele returnate vor fi înlocuite cu produse nedeteriorate. Cu toate acestea, atunci când un schimb nu este fezabil, Compania își rezervă dreptul de a emite un credit pentru suma produselor schimbate.
F. Obligația de a păstra numărul comenzii de vânzare. Pentru ca Compania să recupereze corect Bonusurile aplicabile pentru produsele returnate, trebuie păstrat numărul original al comenzii de vânzare din factură. Acest număr trebuie furnizat Companiei în momentul în care se face cererea de rambursare.
G. Returul unui kit. Produsele achiziționate ca parte a unui kit sau pachet trebuie returnate ca întreg kit.
H. Alternative de rambursare. Compania poate rambursa retururile de produse, inclusiv, dar fără a se limita la următoarele: creditul companiei dōTERRA, creditul pentru produs, cecul bancar, transferul bancar sau rambursarea cardului de credit și după cum este descris aici. Forma reală de rambursare se va baza pe forma inițială de plată, cu excepția cazului în care plătitorul a convenit altfel. Rambursările vor fi plătite numai plătitorului inițial.
I. Procedura de returnare. Pentru a obține o rambursare a produselor returnate sau a mijloacelor de vânzare, un client trebuie să respecte aceste proceduri:
1. Aprobarea pentru returnare, sub rezerva termenelor acestei Secțiuni 6, trebuie primită înainte de returnarea expedierii către Companie. Această aprobare trebuie obținută, fie prin telefon, fie în scris, iar expedierea efectivă de retur trebuie să fie însoțită de numărul contului de client sau Wellness Advocate
2. Compania va furniza Avocatului Wellness procedurile și locația corecte pentru returnarea produselor sau a mijloacelor de vânzare. Toate costurile de expediere pentru retur trebuie plătite de Wellness Advocate.
3. Produsele sau Ajutoarele de vânzare returnate Companiei fără autorizație prealabilă nu se vor califica pentru un credit de produs sau o rambursare și vor fi returnate Avocatului Wellness pe cheltuiala Avocatului Wellness.
4. Această procedură de returnare/rambursare poate varia în jurisdicțiile în care sunt impuse prin lege cerințe diferite de răscumpărare. Legile aplicabile pot dicta termenii politicii de rambursare.
5. Compania poate percepe o taxă de până la 100 lei ca penalizare pentru expedierile care sunt refuzate la punctul de livrare și returnate companiei.
J. Dreptul companiei de a recupera bonusurile necâștigate. Bonusurile sunt plătite pentru Wellness Advocates pe baza achiziționării produselor companiei de către clienții cu amănuntul. Atunci când produsele sunt returnate, Compania are dreptul de a recupera Bonusurile care au fost plătite pe baza achiziției produselor care au fost returnate. Compania poate recupera aceste Bonusuri solicitând unui Avocat Wellness să plătească Companiei în mod direct, sau Compania poate reține suma Bonusului din plățile Bonusului viitoare.
K. Returnarea ajutoarelor personalizate de vânzare. Ajutoarele de vânzări personalizate nu sunt returnabile sau rambursabile, cu excepția mijloacelor de vânzare personalizate cu erori de imprimare. Astfel de ajutoare de vânzare trebuie returnate în termen de treizeci de zile și în conformitate cu Politica de returnare a produselor.
L. Rambursări ale cardului de credit. Avocații Wellness trebuie să returneze produsele conform politicilor de schimb și returnare de produse ale Companiei, mai degrabă decât să efectueze o rambursare a cardului de credit.
Textul documentului în original/ engleza îl găsiși aici și aici
Anexa 2. Politica de rambursare Coral Club
Conform legislației în vigoare (OUG.34/2014) renunțarea la cumpărare este aplicabilă doar clienților persoane fizice.
Definiția contractului de vânzare (art. 2, 5.): „orice contract în temeiul căruia profesionistul transferă sau se angajează să transfere proprietatea asupra unor produse către consumator, iar consumatorul plătește sau se angajează să plătească prețul acestora, inclusiv orice contract care are drept obiect atât produse, cât și servicii”.
Încheierea contractului are loc în momentul emiterii facturii fiscale și nu la lansarea comenzii sau emiterea confirmării automate de primire a acesteia.
A. Consumatorul are dreptul să notifice în scris la adresa de e-mail: birou@coral-club.com faptul că renunță la cumpărare, în termen de 2 zile lucrătoare (48 de ore) de la primirea/ridicarea produsului. De asemenea, în momentul notificării în scris trebuie să ne furnizați și motivul renunțării.
B. Produsul returnat trebuie să fie în ambalajul original nedesfăcut cu toate accesoriile, cu etichetele intacte și documentele care l-au însoțit.
C. În cazul în care în termenul de 2 zile lucrătoare (48 de ore) de la data notificării de renunțare în scris de către cumpărător, acesta din urma nu returnează produsul, returnarea produselor nu se va accepta.
D. În cazul în care la livrarea coletului de către serviciul de curierat, destinatarul constată o deteriorare a coletului datorată condițiilor de transport, acesta trebuie să îi solicite curierului să întocmească un proces verbal de constatare a calității coletului și să ne anunțe pe e-mail sau telefonic, specificând numărul de AWB al coletului și numărul procesului verbal. În condițiile de mai sus poate refuza primirea coletului, iar pe baza procesului verbal compania îi va retrimite comanda.
E. Rambursarea contravalorii produselor returnate se va realiza în cel mult 14 zile de la primirea produselor de către companie și de asemenea trebuie să ne furnizezi codul IBAN (se aplică atât pentru retur la colet) în care se va efectua viramentul contravalorii produselor.
Pentru produsele achiziționate direct de la sediu se va rambursa în numerar în momentul returnării produsului (în condițiile menționate mai sus).
Solicitările se pot transmite pe site-ul Companiei, prin secțiunea Suport > Ajutor
(https://ro.coral.club/support/list.php#helper),
Serviciul asistență clienți online (https://ro.coral.club/#callback) sau email: birou@coral-club.com, cu precizarea tuturor mențiunilor.
Textul original poate fi găsit aici.
© 2022 Copyright Sc. Satoris Serve SRL
Realizat cu multa ❤ pentru mama natura